otrdiena, 2012. gada 14. februāris

Ballīšu spēles: Jautājumu un atbilžu spēle

Mūžīgais jautājums ko darīt manā ballītē nav vēl atrisināts... Bet varbūt varam mēģināt apkopot labākās spēles, kuras iet cauri jebkurai ballītei?!
Šoreiz- "JAUTĀJUMU UN ATBILŽU SPĒLE"

1. Jautājumu un atbilžu spēle
Sagatavo kartītes ar jautājumiem un atbildēm. Kartītes sadala divās kaudzītēs: vienā – jautājumi, otrā – atbildes. Viens spēlētājs izvelk kartīti no pirmās kaudzītes – jautājumu, kuru uzdot kādam spēlētājam. Spēlētājs, kuram jāatbild, izvelk kartīti no otras kaudzītes un nolasa atbildi.
Piemērs: 
JAUTĀJUMI
Ko tu darītu, ja uzzinātu, ka tevi krāpj?
Vai tu vienmēr esi tik kautrīgs/-a?
Vai tev patīk sievietes (vīrieši)?
Vai tev patīk dāvināt dāvanas?
Vai tu gribētu, ka tev ir mīļāka (mīļākais)?
Ko tu gribētu, lai tev uzdavina?
Vai tev patīk lasīt svešas vēstules?
Vai tu no rītiem ilgi guli?
Vai savu brīvo laiku tu pavadi ar draugiem?
Vai tev patīk gatavot ēst?
Vai tu šodien plāno piedzerties?
Vai tu esi draudz grēkojis/-usi?
Vai tev patik staigāt mēnesgaismā?
Vai tu mēdz lūrēt uz kaimiņiem?
Vai tu dzied vannā?
Vai tu varētu nopirkt mīlestību par naudu?
Vai tu esi dzivespriecīgs/-a?
Vai tu gribētu manu fotogrāf
Vai tu bieži aizņemies naudu?
Vai tev patik peldēties kailam/kailai?
Vai tev ir nacies pamosties svēšā mājā, svešā gultā?
Vai tu nodarbojies ar sportu?
Vai tev ir gadijies darbā aizmigt?
Vai tu krāc?
Ko tu teiktu, ja es tulīt pat tevi noskūpstītu?
Vai tev patīk pēc ēšanas pagulēt?
Vai tev ir daudz noslēpumu?
Vai es tev patīku?
Ko tu teiktu, ja mēs aizietu pastaigā divatā?
Vai tu ar mani naktī ietu cauri mežam?
Vai tev patīk manas acis?
Vai tu mani mīli?
Vai tu kādreiz saki savai priekšniecībai komplimentus?
Vai tu baidies nokļūt cietumā?
Vai tu bieži dzer vienatnē?
Vai tev sagādā priekus sekss?
Cik bieži tev gadās kādam uzkāpt uz kājas?
Vai tev patīk ākstīties?
Vai tu biezi lamājies?

IESPĒJAMIE ATBILŽU VARIANTI

Es nevaru iedomāties savu dzīvi bez tā.
Uz šādiem jautājumiem es neatbildu.
Tikai uz citu rēķina.
Nē, es esmu pārāk kautrīgs/-a.
Nevaru pateikt taisnību, jo ta varētu sabojāt manu reputāciju.
Tikai vājuma brīžos.
Varu pamēģināt, tikai tālāk no mājām.
Citi saka, ka jā.
Tas ir mans hobijs.
Tikai ne šeit.
Lūdzu, neliec man justie neveikli!
Ar lielāko prieku!
Tikai tad, kad esmu viens/-a.
Tikai liecinieku klātbūtnē.
Tād iespēju nevar palaist garām.
To es jums pateikšu vēlāk (gultā).
To noteikti var pamēģināt.
Tikai tagad un tulīt.
Tikai tad, ja ir nepatikšanas darbā.
Ja palūgsi, tad jā.
Varu stundā ilgi, itsevišķi tumsā.
Nevaru finansiālu apsvērumu dēļ.
Vienreiz pamēģināju nesanāca.
Kā tu uzminēji!
Tikai pa svētkiem.
Pat viena doma par to mani noved ekstāzē.
Tikai naktī.
Tikai par pieklājīgu samaksu.
Tikai tad, ja neviens neredzēs.
Kaut kas jau ir jādara!
Kam negadās!
Nē, to es nevaru atļauties.
Pajautāšu kādam.
Tas ir/būs mans jaukākais dzīves brīdis.
Kaut visu nakti.
Tā man ir viskarstākā vēlēšanās.
Šobrīd esmu aizņemts/-a.
Par to mēs varētu aprunāties bez lieciniekiem.
Gadās, taču tikai naktīs.
Vienīgi restorānā.
Sit kaut nost, bet neatzīšos.
Protams, citādi taču dzīve nebūtu interesanta.
Par to man ir nepatīkami runāt.
Naktī zem segas.
Tikai domās.

2 komentāri: